♥رویای تو♥

پرستوهای عاشق

اول از روی ادب ای گل زیبا سلام ، دوم از روی محبت به شما دارم پیام...سلام به دوستان عزیز ممنون از اینکه وقت با ارزشتون رو در خدمت من گذاشتین...قبل از رفتن نظر یادتون نره...دوستدار همگی شما ♥مهرسا♥

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

♥رویای تو♥

بی هیچ صدائی می آیند

زمانی که نمی دانی

در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و…

بی هیج نشانی از دلت می گریزند

تا تمام چیزی که به یاد می آوری

حسرتی باشد به درازای زندگی

چه قدر بی رحمند رویاهـا . 



نظرات شما عزیزان:

-سپهر-
ساعت16:22---8 مهر 1395
سلام .

از تظاهر به عشق بیزارم.بهتر است خودمان باشیم و رل ادم های عاشق دانا را بازی نکیمk
پاسخ:هر کس عقیده ای داره و عقیده شما هم محترمه واسمون ممنون وقت گذاشتین


سوگند
ساعت9:27---7 مهر 1395
نظری ندارم عخشم خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:ادم نیستی که عخشمممممممم خخخ


-علیرضا-
ساعت23:24---16 شهريور 1394
کرمونی گفتم هههههههههههههه
پاسخ:فدااااااااااات خان داداش چاکریم


-علیرضا-
ساعت16:09---6 شهريور 1394
ننه نو مهرری سا =اپرینDD
پاسخ:خخخخخ خان داداش ننه کیه هوم


هاکان
ساعت16:57---10 ارديبهشت 1394
درد من تنهـا یی ام نیستـــ!!
درد مـن اين استـــــ
که هـــر روز
از خودمـــــ ميپرسمـــــ
مگـر خودش مــــرا انتخابـــ
نکــــرد؟!

مهرسا وب قشنگی داری لااایک
پاسخ: ممنونم چشمات فشنگ میبینه لطف کردی


اراگل
ساعت22:14---2 ارديبهشت 1394

این روزهای سخت از هر انگشتم یک هنر می بارد

شب ها می بافم خیالت را

روزها می کشم دردهای نبودنت را

و غروب ها هم

وای غروب ها می رقصم با سازِ دلتنگی هایم..
پاسخ:بیگ لایک ارا جون من عزیزی خیلی


شجاعت
ساعت19:51---2 ارديبهشت 1394
کوچه صدایش می لرزد وقتی مرا میبیند
سرش را پایین میندازد و می گوید
خبری نیست....
عالی بود آبجی گلم
پاسخ:ممنون داداش بابت بنظرت اقایی


بهی
ساعت17:28---2 ارديبهشت 1394
خیلی خیلی خوب بود فدای سلیقت عزیزم
پاسخ:چشمات خوب میبینه گلم عزیز دلمی فدا مدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 15:22 توسط ღمهرساღ